camillap.blogg.se

Studerar färg och form i inredning på Vindelns folkhögskola

fotouppgift

Publicerad 2012-10-29 00:14:00 i Allmänt, foto, utbildning,

Vi fick en uppgift på tillvalet som man fick göra om man ville. Och det var att man skulle välja en låt, vilken som helst, och ta ett foto som fångar rätt känsla av låten. Jag valde Jonathan Johansson - Stockholm, en riktigt riktigt bra låt! Och då fick jag en idé om hur jag ville göra först men jag väntade ett par dagar och tänkte igenom men så blev det till slut denna bild: 
(En bra ögonblicksbild då jag först inte tänkte att den kommande bilen skulle vara med ;P )
Här är resultatet efter att snabbt ha redigerat bilden i PS. Jag blev väldigt nöjd faktiskt, den passar bra till låten tycker jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela